آمدی.....

خرید بک لینک
تولدم بود وپسرم در کنارم.به همراه

پسرم به گشت وگذار رفتیم هم زیارت وهم سیاحت


  • همیشه تولدم که میشد غمگین بودم یک جای خالی در دلم حس میکردم

اما دیگر ان جای خالی پر شده شمع وجود زندگیم روشن شده

وغم از دلم زدوده شده

از این یه بعد گذر عمر که میگزرد نور زندگیم را در کنارم خواهم داشت

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 2:06

 عشق زندگی مننفس

عکس هشت ماهگیته

دیگه داری نه ماهه میشی گلم

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 2:06

سال ۹۸هم از راه رسید سال قبل توراه بودی امسال کنارمی گرچه موقع سال تحویل بابا ودایی کنارمون نبودناما سیزده بدر را با هم گذروندیم وعکس یادگاری انداختیم امسال عید هنوز دندون در نیاوردی ولی چهار دست آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 2:06

تولد عرشیا جونم نزدیکه

سال پیش یه هفته مانده به پایان ماه رمضان گل پسرنازم به دنیا اومد۰(۱۹ خردادی )علیرضا وعرشیا دو عشق من.داداشی وگل پسر نازم

تولدتون پیشاپیش مبارک

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 2:06

عکس ده روزگی

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 2:06

عرشیا به تازگی یک سال وشش ماهه شده

تازه راه افتاده.واکسنش رو هم به سلامتی طی کرد.

هشت تا دندون داره دوتای دیگه هم داره در میاد

تاحدودی هم کلمه یاد گرفته.هوشش هم عالیه.

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت: 2:06

صفحه بندی